طراحی سایت پزشکان - ساخت سایت اختصاصی پزشکان

طراحی سایت پزشکان با امکان نوبت دهی اینترنتی و درج اطلاعات مفید پزشکی. ساخت سایت اختصاصی پزشکان یکی از خدمات تخصصی شرکت سایت کار می باشد.

طراحی سایت پزشکان

طراحی سایت پزشکان چیست؟ آیا همه پزشکان به سایت نیاز دارند؟ چرا طراحی سایت پزشکان امروزه بیشتر از همه مورد استقبال گرفته است؟

امروزه با توجه به رشد روز افزون اینترنت و درج انواع اطلاعات در آن، بیشتر مردم برای پیدا کردن انواع اطلاعات و پرسش های خود به اینترنت مراجعه می کنند. یکی از مواردی که بیشتر توسط مردم مورد جستجو قرار میگیرد، اطلاعات پزشکی می باشد. آن ها زمانی که بیمار می شوند، ترجیح می دهند به جای اینکه اول از همه به بیمارستان یا مطب پزشکی مراجعه کنند، خود در خصوص بیماری خود اطلاعاتی کسب کنند تا بتوانند خود را درمان کنند. در اینجا خیلی مهم است که اطلاعاتی که بیمار بدست می آورد، صحیح باشد تا خدایی نکرده این خوددرمانی باعث بدتر شدن حال بیمار نگردد.

ساخت سایت اختصاصی پزشکان به صورت تخصصی با امکانات ویژه، یکی از خدمات تخصصی است که توسط شرکت سایت کار انجام می شود.

چرا طراحی سایت پزشکان لازم است؟

همانطورکه بیان شد، امروزه اغلب مردم برای دریافت اطلاعاتی در خصوص مریضی خود به اینترنت مراجعه می کنند. پس خیلی مهم است که وقتی با کلمه کلیدی خاصی اطلاعاتی را جستجو می کنند، سایت معتبری به آن ها نشان داده شود. اگر بیمار وارد سایتی شود که متوجه شود مربوط به یک پزشک متخصص در آن حوزه است، اطمینان بیشتری نیز به آن خواهد کرد. اگر سایت یک پزشک بتواند اطلاعات مفیدی در خصوص بیماری های خاص که در حوزه کاری خود او است، تولید نماید، می تواند به یک منبع معتبری تبدیل شود که محبوبیت پزشک را به همراه خواهد داشت.

الان دیگر اکثر پزشکان اقدام به ساخت سایت اختصاصی پزشکان برای خود کرده اند و علاوه براینکه توانسته اند با تولید محتوای مناسب خود را در اینترنت معروف بکنند، تمامی خدمات خود را مانند تعیین وقت قبلی را به صورت اینترنتی انجام می دهند. این مساله باعث رضایت بیمار از پزشک خواهد شد و برای یک پزشک هیچ چیزی بالاتر از رضایت بیمار نیست.

پس به دو دلیل طراحی سایت پزشکان لازم است:

انجام شدن تمامی خدمات یک پزشک به صورت اینترنتی که موجب رضایت بیمار و سریع تر شدن امور می گردد.

تولید محتوا و دادن اطلاعات مناسب برای بیمارانی که دنبال سوالات پزشکی خود هستند.

آیا میتوان با طراحی سایت پزشکان بیماران بیشتری را به سمت خود جذب کرد؟

آرزوی تمام پزشکان بهتر شدن حال بیمار است و درست نیست که بگوییم با طراحی سایت پزشکان، تعداد مشتریان یک پزشک زیاد می گردد. مانند تمامی سایت ها رعایت اصول سئو در ساخت سایت اختصاصی پزشکان الزامی است. البته به کار بردن اصول سئو از این جهت الزامی می باشد که  وقتی بیماری به دنبال اطلاعات پزشکی برای خود می باشد، سایت پزشکان معتبر که پاسخ به سوالات بیمار را دادند در صفحه اول گوگل نشان داده شود.

طراحی سایت پزشکان با رعایت اصول سئو و آخرین الگوریتم های گوگل از تخصص های شرکت سایت کار است که انجام می شود.

ویژگی های به کار رفته در ساخت سایت اختصاصی پزشکان

  • امکان دریافت نوبت آنلاین
  • امکان دریافت اطلاعات در خصوص بیماری
  • امکان نمایش ویدئو
  • پنل مدیریت اختصاصی
  • امکان دو زبانه بودن سایت پزشکان
  • نمایش آدرس مطب برروی سایت
  • امکان پرسش و پاسخ به صورت آنلاین بین پزشک و بیمار
  • معرفی پزشکان
  • امکان درج اخبارهای پزشکی
  • اتصال به درگاه اینترنتی برای پرداخت آنلاین حق ویزیت
  • امکان ارسال نسخه به صورت اینترنتی
  • امکان ایجاد صفحه به تعداد نامحدود

این ها بخشی از خدمات ارائه شده سایت کار برای طراحی سایت پزشکان است. برای هرگونه سوال مشاوران ما در سئو آماده پاسخ گویی می باشند.