طراحی سایت ارزان - طراحی سایت ارزان و با کیفیت

طراحی سایت ارزان مطابق با آخرین متد های گوگل و سئو. پنل طراحی سایت ارزان و باکیفیت دارای تمامی امکانات اولیه که هر مشتری به آن نیاز دارد می باشد.

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان چیست؟ امروزه خیلی از شرکت ها و فروشگاه ها برای ادامه فعالیت ، اقدام به طراحی سایت برای کسب وکار خود کرده اند. بیشتر این کسب وکار قصد دارند که یک سایت اختصاصی برای خود داشته باشند اما به دلیل بالا بودن هزینه طراحی سایت و اینکه بودجه کافی برای این کار را ندارند، از داشتن سایت منصرف می گردند یا به دنبال شرکتی می گردند که برای آنها یک سایت ارزان طراحی نماید.

برای همین مالکان وب سایت ها از قالب های آماده برای طراحی سایت خود استفاده می کنند که متاسفانه چون آشنایی با کدنویسی ندارند، نمی توانند قالب مطابق ایده خود تغییر دهند. طراحی سایت ارزان و با کیفیت یکی از خدماتی است که شرکت سایت کار به مشتریان خود ارائه می دهند.

ما به شرکت ها و فروشگاه هایی که بودجه کافی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود در شروع کار ندارند، پکیج های طراحی سایت ارزان قیمت خود را پیشنهاد می کنیم. امکانات این پکیج ها به هیچ وجه از دیگر سایت ها کمتر نیست فقط تنها تفاوت آن ها در استفاده از امکانات حرفه ای است.

قبل از اقدام به طراحی سایت، اول باید هدف خود را مشخص کنید. اگر هدف شما فقط معرفی شرکت و محصولات به تعدادی از مشتریان خاص است، ما پکیج های طراحی سایت ارزان خود را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر هم قصد ایجاد امکان خرید آنلاین را دارید، ما به شما توصیه می کنیم که ابتدا یک سایت ارزان با امکانات اولیه برای خود ایجاد کنید سپس بسته به نوع مخاطب و هدف نهایی خود، امکانات را به مراتب اضافه کنید.

سوالاتی که اغلب در خصوص طراحی سایت ارزان پرسیده می شود

آیا طراحی سایت ارزان از نظر گوگل ارزش دارد؟

بله، اگر شما اصول سئو را به درستی رعایت کنید هیچ مشکلی از بابت گوگل، سایت شما را تهدید نخواهد کرد چونکه مطابق با آخرین استاندارد های سئو طراحی می شود. فقط امکاناتی که شما می توانید استفاده کنید، حرفه ای نمی باشد.

آیا همان قالبی که ما قصد داریم تحویل داده می شود؟

بله، قالب های سایت ارزان قیمت  و باکیفیت متناسب با کسب وکار شما طراحی می گردد و شما می توانید آن ها را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید.

از نظر بازه زمانی چقدر طول می کشد که پروژه کامل تحویل مشتری داده شود؟

نمی توان زمان دقیق را اعلام کرد چونکه بستگی به نوع وب سایتی که کاربر می خواهد دارد اما به طور متوسط می توان گفت که حداقل بین دوهفته یا یک ماه زمان می برد تا یک وب سایت تکمیل شود.

آیا برای اضافه کردن هر امکاناتی باید هزینه اضافی بدهیم؟

بستگی به امکاناتی که شما بخواهید دارد. پنل های طراحی سایت ارزان بیشتر امکانات مورد نیاز را دارند و شما به صورت رایگان می توانید از آن ها استفاده کنید. اما اگر  قصد طراحی مجدد یک صفحه ای را دارید یا المان را مدنظرتون است که اضافه کردن نیاز به برنامه نویسی مجدد دارد، هزینه آن جداگانه دریافت می گردد.

آیا قالب سایت ارزان من تکرار شده قالب های دیگر است؟

خیر، اما مسلما بعضی از امکاناتی که شما استفاده می کنید مانند بقیه وب سایت ها می باشد.

آیا نمونه کاری هم وجود دارد که بتوانم ببینم؟

بله برای دیدن نمونه کار ها می توانید به  صفحه نمونه سایت طراحی شده مراجعه نمایید و بعد با شرکت تماس بگیرید.