طراحی سایت تفریحی - طراحی وب سایت تفریحی و سرگرمی

طراحی سایت تفریحی که هدف آن فقط سرگرم کردن کاربر با بازی آنلاین و مطالب خنده و جک و شعر است. یکی از خدمات تخصصی سایت کار طراحی وب سایت تفریحی و سرگرمی است

طراحی سایت تفریحی

طراحی سایت تفریحی چیست؟ در طراحی سایت تفریحی چه اهدافی باید دنبال شود؟ نوع محتوای تولید شده در سایت تفریحی چگونه است؟

اگر به دنبال این هستید که بعد از یک روز کاری خسته کننده، با خواندن مطالب خنده آور یا انجام بازی انرژی رفته خود را برگردانید، بهترین گزینه استفاده از کردن سایت های تفریحی است. جک، طنز، بازی آنلاین، پیامک های عاسقانه و غیره اصلی ترین مطالب قرار گرفته در سایت تفریحی می باشد.

طراحی سایت تفریحی یک از خدمات تخصصی است که در شرکت سایت کار انجام می شود.

سایت تفریحی دقیقا چه نوع سایتی است؟

سایت های تفریحی، در واقع سایت هایی هستند که در زمینه بازی و مسابقه آنلاین یا تولید محتوای سرگرمی مانند جک، پیامک های تبلیغاتی و عاشقانه می پردازد. هیچ گونه مرزی در طراحی وب سایت تفریحی و سرگرمی وجود ندارد و هر نوع محتوایی که باعث ایجاد سرگرمی یا نشاط در کاربر می شود، می توان قرار داد.

هدف طراحی سایت تفریحی چیست؟

اصلی ترین و تنها هدف در طراحی سایت تفریحی سرگرم کردن کاربران می باشد. هیچگونه محتوای آموزشی و آموزنده ای در این نوع سایت ها انجام نمی شود. در سایت های تفریحی فعالیت های مانند بازی ها و مسابقات آنلاین، چت آنلاین، پیامک های مناسبتی و عاشقانه و غیره انجام می شود و هدف  آنها فقط به نوعی باید ایجاد انرژی مثبت در کاربر گردد. البته بعضی گشتن در سایت های تفریحی را نوع اتلاف وقت می دانند.

دسته بندی محتوا در طراحی سایت های تفریحی چگونه باید باشد؟

محتوا های تولید در سایت های تفریحی به هیچ وجه نباید آموزشی و علمی باشد چون می تواند یکی از دلایل ترک کاربر باشد.  مطالب و محتوای تولید شده در این نوع به غیر از مسابقه، شامل محتوایی شامل طنز، لطیفه، شعر، زندگینامه افراد مشهور، جملاتی از بزرگان و پیامک های مناسبتی، جملات عاشقانه و غیره می باشد.

آیا می توان از سایت های تفریحی کسب درآمد کرد؟

بله، چرا که نه. منبع اصلی درآمد سایت های تفریحی و سرگرمی، تبلیغات است . اما شما زمانی می توانید از این نوع سایت کسب درآمد کنید که به رتبه بالای گوگل رسیده باشد و مخاطبان زیادی داشته باشد. خیلی لازم نیست که نگران این مساله باشد، چونکه این سایت ها به خودی خود، بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود جذب می کند.

بعد از اینکه سایت شما توانست به بازدید بالایی دست پیدا کند، شما خیلی راحت می توانید از طریق تبلیغات و پاپ آپ، به کسب درآمد بیندیشید.

یک سایت تفریحی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اگر می خواهید که سایت شما بتواند کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند، دو نکته را در طراحی آن رعایت کنید:

1.طراحی آن براساس اصول سئو تا سریع تر در صفحه اول گوگل قرار بگیرد.

2.استفاده از المان های گرافیکی بسیار زیبا. مهمترین نکته در طراحی سایت های تفریحی به کاربردن المان های گرافیکی زیبا است که بتواند توجه کاربران را به خود جلب کند. این المان ها شامل عکس، متن، ویدئو و غیره است . دقت کنید که سرعت بارگذاری سایت شما باید پایین باشد تا کاربر آن را ترک نکند.

ویژگی های یک سایت تفریحی

  • یک سایت تفریحی باید دارای ویژگی های زیر باشد:
  • دسته بندی مناسب مطالب براساس موضوع
  • درج عکس و مطلب در تمامی صفحات
  • امکان آرشیو مطالب
  • امکان عضویت اعضا
  • این ها نمونه هایی از ویژگی یک سایت تفریحی می باشد.

یکی از خدمات تخصصی شرکت سایت کار، طراحی سایت تفریحی وطراحی وب سایت تفریحی و سرگرمی براساس آخرین اصول سئو و تکنیک های به روز می باشد.