هفت دلیل پرداخت هزینه برای طراحی وب سایت

اگر قصد ایجاد طراحی وب سایت را دارید، توصیه می کنیم که آن را به یک شرکت طراحی وب سایت بسپارید که هم از نظر زمانی و مالی برای شما به صرفه تر می باشد.

آیا تا به حال شده است که تلاش کرده باشید خودتان اقدام به طراحی وب سایت  کنید؟ برای طراحی  وب سایت چه کارهایی انجام داده اید؟ خودتان نوشته بودید یا از قالب های آماده استفاده می کردید؟ به لطف وجود قالب های آماده و رایگانی که امروزه کاملا در دسترس هستند، کمتر کسی حاضر است که کلی بابت طراحی وب سایت خود هزینه کند و سعی می کند با استفاده از همین قالب ها یک وب سایت ساده ایجاد کرده و روی آن کار کند. اما بعد از مدتی چون به علم طراحی سایت هیچ آشنایی ندارد، نمی تواند ایرادهایی که بعدا به وجود آمده است را رفع نماید در نتیجه وب سایت خود را رها کرده یا دست به دامن یک نفر می شوند که مشکل سایت را حل نماید.

یکی از مشکلاتی که طراحان وب با مشتریانی که قبلا خودشان سایت را ایجاد کرده اند دارند، این است که مشتری اعلام می کند " من خودم کار طراحی سایت را بلد هستم اما وقت نمی کنم سایت برای خودم طراحی کنم" یا بعد از اینکه قیمت توسط طراح اعلام می شود، بیان می کنند که کار شما را من خودم چند وقت پیش خیلی راحت انجام دادم و هزینه شما اصلا منصفانه نیست. در نهایت هم نمی توانند به توافق برسند.

در هفت دلیل طراحی سایت از شرکت همه چیز به خود مشتری بستگی دارد. بعضی از افراد حاضر به هزینه نیستند و فقط می خواهند که سایت خود را با کمترین هزینه بالا بیاورند برای همین از قالب های اماده استفاده می کنند. البته ما نمی گوییم که از این قالب ها استفاده نکنید، اتفاقا برای زمانی که شما فقط قصد معرفی خود را دارید کاملا هم مفید است اما اگر می خواهید حرفه ای عمل کنید، بهتر است که از یک نفر طراح حرفه ای بخواهید که سایت شما را طراحی کند.

در این مقاله آموزشی طراحی وب سایت ما میخواهیم به شما بگوییم که چرا باید سایت خود را به یک نفر طراح بسپاریم تا طراحی نماید.

هفت دلیل پرداخت هزینه برای طراحی وب سایت

1.دانش و مهارت

تکنولوژی های زیادی برای طراحی سایت وجود دارد که استفاده از هرکدام نیاز به دانش و آموزش خاص دارد. اگر شما خودتان اقدام به طراحی نمایید، چون هیچ آشنایی با تکنولوژی و ابزارهای طراحی وب ندارید، ممکن است در هنگام برخورد با مشکل قادر به آن حل نباشید یا اینکه از تکنیک هایی که باعث بهبود و زیبایی سایت می شود را نتوانید استفاده کنید.

یک طراح سایت علاوه براینکه به تمامی این تکنولوژی ها آشنا می باشد، با چالش ها و مشکلات آن آشناست و به راحتی می تواند در هنگام مواجه، آن ها را حل نماید.

2.هم نیرو بخشی از همکاری

در شرکت های طراحی وب سایت افراد زیادی مانند طراح، برنامه نویس و مترجم و غیره فعالیت می کنند و همه آنها برای ایجاد طرح خاص همکاری می کنند. همانطور که می دانید پروژه هایی مهمی که توسط چند نفر متخصص انجام می شود، به دلیل اینکه از فکر و ایده های مختلف استفاده می شود بهتر اجرا شده و سرعت بالایی در اتمام دارند اما اگر خود شما اقدام به طراحی نمایید، چون یک فکر وجود دارد نمی تواند از نظر گرافیکی و سرعت با کاری که توسط چند نفر متخصص انجام شده است به رقابت بپردازد.

3.حرفه ای گری

طراحان وب بزرگ قادر هستند که طرح های حرفه ای ایجاد کنند. این تخصص و تبحر را آنها یک شبه بدست نیاوردند و تلاش های زیادی برای آن انجام داده اند. آنها در آرشیو خود، پلاگین های زیادی دارند تا یک وب سایت را به صورت حرفه ای طراحی نمایند.

4.گسترش توانایی برنامه نویسی

همانطور که می دانید، زبان های برنامه نویسی مختلفی وجود دارد و هر کدام کاربرد خاصی دارد. زبان های برنامه نویسی تحت وب محدود هستند و فقط شما قادر هستید که از یک زبان استفاده کنید : php یا asp .  اگر شما خودتان اقدام به طراحی وب سایت کنید، چون با کدها هیچ آشنایی ندارید متوجه روند کار نخواهید شد و در هنگام بروز مشکل هیچ کاری نمی توانید انجام دهید یا حتی ممکن است با دستکاری کدها، باعث متوقف شدن فعالیت وبسایت گردید. اما برنامه نویسان که در زمینه در طراحی وب سایت تجربه دارند، علاوه براینکه می توانند خودشان برنامه ای را بنویسند اگر به مشکلی بربخورند خیلی راحت و سریع آن را رفع نمایند.

5.سرعت

یکی از عوامل مهم سرعت در طراحی وب سایت است. همانطور که گفتیم چون شرکتها از چند نفر برای پروژه استفاده می کنند سرعت اجرا آنها بالاتر است.یکی از دلایلش این است که تمامی کارها به صورت موازی انجام می شود اما اگر خودتان بخواهید انجام دهید، اول باید طرح را ایجاد کنید، بعد برنامه نویسی کنید بعد کار گرافیک را انجام دهید که ممکن است حداقل 6 ماه برای ساخت یک وب سایت ساده وقت بگذارید.

6.به کارگیری جزئیات

یک طراح حرفه ای وب سایت، به راحتی می تواند متوجه خواسته شما شده و تمامی جزئیات مورد نیاز شما را برطرف نماید. او چون تجربه کاری با خیلی از مشتریان را دارد، حتی می تواند ایرادهای ایده شما گرفته و آن را رفع نماید.

7.صرفه جویی هزینه

متاسفانه بعضی از افراد فکر می کنند که اگر خودشان یک وب سایت ایجاد کنند، از نظر هزینه صرفه جویی کرده اند ولی نمی دانند که بعدا باید هزینه ای مراتب بیشتر از یک سایت عادی برای وب سایت خود بپردازند. اگر طراحی سایت ساده بود الان همه برای خودشان یک طراح موفق بودند. هزینه وقت پول نیست، زمان هم هست که شما خیلی راحت آن را از دست می دهید. اگر شما وب سایت فروشگاه خود را به یک شرکت معتبر بسپارید، هزینه ای که پرداخت می کنید، فقط هزینه طراحی نیست بلکه هزینه های دیگری مانند هاست، دامین و غیره ممکن است شامل گردد که بعضی از شرکت ها چنین هزینه هایی را از مشتری نمی گیرند. بعد از نظر زمانی هم خیلی سریعتر از آن چیزی که فکرش را می کنید برای شما ایجاد می گردد. چونکه خود  شما ممکن است در حین ایجاد سایت با مشکلاتی روبرو شوید و تا بخواهید آن را رفع کنید باید کلی زمان سپری کنید تا راه حل ممکن را بیابید.