Guide اینستاگرام چیست؟

با Guide اینستاگرام می توانید به آسانی امکانات پلتفرم اینستاگرام را به کار ببرید. در این مقاله سایت کار درباره آن توضیحاتی ارائه خواهد داد.

اینستاگرام امروزه دروازه ای برای رو به جلو رفتن و صعود مشاغل است. این پلتفرم نیز همانند دیگر برنامه ها دارای راهنما است. در این مقاله درباره Guide اینستاگرام توضیحاتی ارائه خواهیم داد. اما برای آگاهی از دیگر مطالب در دنیای مجازی پیشنهادی برای شما داریم‌. سایت کار با مطالب مفید در این زمینه بهترین منبع برای اطلاعات بیشتر است‌. با مراجعه به این سایت دنیای جذاب اینترنت را بیشتر بشناسید.

راهنما یا Guide اینستاگرام را بهتر بشناسیم.

خیلی از شما Guide اینستاگرام را یک برنامه کم اهمیت می دانید. در صورتی که این برنامه ابزاری عالی برای به اشتراک گذاری بهتر محتوا به حساب می آید‌. با استفاده از این ابزار می توانید به آسانی امکانات پلتفرم اینستاگرام را به کار ببرید. اما هنوز استفاده زیادی از آن نمی شود‌ در صورتی که راه صحیح را به کاربران نشان می دهند. می توان از آنها برای انجام نکات برجسته، جمع بندی محتوا، یافتن مکان، آشنایی با محصولات، راهنمای پرسش های متداول و توصیه های مهم به کار برد. از این طریق قادر خواهید بود پست ها و دیگر موارد را به خوبی مدیریت کنید.

ایجاد یک راهنما یا Guide اینستاگرام

برای ایجاد Guide اینستاگرام در سمت راست بالای صفحه روی علامت بعلاوه کلیک کرده و گزینه Guide را انتخاب کنید.  در این قسمت سه قالب وجود دارد. از بین راهنمای مکان ها، محصولات و پست ها یک مورد را انتخاب کنید. پس از این کار می توانید عنوان اضافه کنید و عکس را تغییر دهید. بعد از انجام این مراحل گزینه Later یا «بعدی» را بزنید و‌ به اشتراک بگذارید. از این به بعد می توانید از راهنما استفاده نمایید.

راهنمای مکان اینستاگرام

راهنمای مکان اولین فرمت در Guide اینستاگرام است‌. از این راهنماها برای شهرها، رستوران ها و توصیه های سفر می توانید استفاده کنید. مکان ها از طریق کتابخانه این پلتفرم قابل دسترسی هستند‌. همچنین می توانید از مکان هایی که از قبل در اینستاگرام خود ذخیره کرده اید استفاده کنید. پس از انتخاب مکان می توانید تصویر مربوط به آن را نیز انتخاب نمایید.

راهنما یا Guide اینستاگرام برای محصولات

از این Guide اینستاگرام برای انتشار محصول، توصیه های مربوطه و راهنمای هدیه استفاده نمایید. اگر قصد دارید از اینستاگرام محصولی وارد کنید، می توانید آن را جستجو و سپس انتخاب نمایید. این مسیر کمک زیادی به شما و کاربران خواهد کرد.

راهنمای پست اینستاگرام

این راهنما برای جمع بندی پست های فید به کار گرفته می شود‌. از این طریق قادر خواهید بود پست ها را جمع آوری کنید. فرقی ندارد پست ها می توانند متعلق به خودتان باشند یا پست هایی که ذخیره کرده اید‌. این راهنما برای جمع بندی و تنظیم فهرست ها عالی هستند.

نگاه تکمیلی به Guide اینستاگرام

راهنما یا Guide اینستاگرام راهی عالی و کاربردی برای سازماندهی محتوا برای دنبال کنندگان شما می باشد. از این طریق فرصت های خلاقانه به وجود می آیند‌. شما این امکان را دارید که بدانید مخاطبان بیشتر چه محتوایی را در اینستاگرام دنبال کرده اند و با آن درگیر هستند‌. سپس با استفاده از این اطلاعات می توانید تاثیر بسزای بر محتوای راهنما داشته باشید‌. چرا که با دنبال کنندگان خود همسو خواهید شد. می توانید راهنماها را استوری بگذارید و نظرسنجی کنید. این فکر بسیار خوب و ارزشمند است.

نحوه قرار دادن راهنما در استوری

شما می توانید به راحتی راهنما یا Guide اینستاگرام را در استوری خود به اشتراک بگذارید. با این کار این راهنماها تقویت می شوند و تاثیر بیشتری خواهند داشت. این کار به راحتی انجام می شود. فقط کافی است راهنمای اینستاگرام خود را باز کنید. پس از این کار در گوشه سمت چپ پایین روی نماد هواپیما کلیک کنید. از این قسمت گزینه افزودن راهنما به استوری را انتخاب کرده و کلیک کنید. به این صورت راهنما در استوری دیده خواهد شد و تاثیر دو‌چندان دارد. از این مزیت راحت رد نشوید‌.

سخن پایانی

هر گوشه از پلتفرم اینستاگرام مزیت هایی برای کاربران دارد. در این مجال درباره خدمات اینستاگرام  مطالب مفیدی در اختیار شما قرار دادیم.در بار توصیه ها و آموزش های ما سطح آگاهی شما را بالا خواهد برد و این نیز کمک زیادی به شما می‌کند. از این رو پیشنهاد می کنیم که به سایت کار مراجعه نموده و اطلاعات خود را بالا ببرید. اگر هدف شما پیشرفت در کسب و کار و رشد آن است، با سایتکار هم مسیر شوید‌.