چهارتا از بهترین اپلیکیشن نمونه سازی اولیه را بشناسید

اپلیکیشن نمونه سازی اولیه به شما طراح سایت این امکان را میدهد تا بتوانید نیازهای اولیه را طراحی و تست کنید و در مرحله بعدی اپلیکیشن کاملتری را ایجاد نمایید.

اپلیکیشن نمونه سازی اولیه یکی از اپلیکیشن هایی است که توسط طراحان سایت استفاده می شود. در واقع، با افزایش سرعت صنعت نرم افزار، شاهد بروز مشاغلی مانند طراح تجربه کاربری یا رابط کاربری هستیم. آگاهی و تنوع طلبی کاربران امروزه به مراتب خیلی بیشتر از گذشته شده است و آن ها دیگر به محصولات به چشم یک محصول ساده نگاه نمی کنند و بیشتر به دنبال قابلیت های آن هستند و سایتی را انتخاب می کنند که تمامی موارد و المان های مربوط به آن را به خوبی تحت پوشش قرار دهد. اما برای اینکه بتوان این مساله را به خوبی مدیریت کرد، امروزه بیشتر از اپلیکیشن های نمونه سازی اولیه استفاده می کنند.

این اپلیکیشن ها بیشتر به کمک طراحان تجربه و رابط کاربری می آید و آن ها می توانند قبل از شروع به اجرای طراحی، قابلیت استفاده نرم افزار و سایت خود را بررسی کنند. در این مقاله قصد داریم که چهارتا از بهترین اپلیکیشن نمونه سازی اولیه را بیان کنیم.

چهار اپلیکیشن نمونه سازی اولیه

1. ابزار اشاره با دست

اگر شما دارای قابلیت و تبحر در هنر طراحی هستید، این ابزار یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. POP، یک اپلیکیشن نمونه سازی اولیه رایگان است. در واقع با استفاده از این ابزار، دیگر با مراحل طولانی و پیچیده یادگیری و ایجاد نمونه های اولیه خداحافظی خواهید کرد. به تنها چیزی که در این اپلیکشن نیاز دارید، یک کاغذ و مداد است که نمونه اولیه خود طراحی سایت خود را برروی آن اجرا نمایید.

2. ابزارت تعاملی

اگر شما طراحی هستید که همیشه به دنبال موارد جدیدی هستید، Axure یکی از بهترین انتخاب ها می باشد.Axure مانند قبلی یک اپلیکیشن نمونه سازی اولیه رایگان است.

درمقابل POP، Axure یک ابزار طراحی حرفه ای است. در واقع یک طراحی تعاملی در نمونه سازی اولیه ایجاد می کند. از ویژگی های این ابزار می توان پشتیبان گیری مناسب سند های ایجاد شده و سفارش سازی رفتارهای کاربران است.

3. ابزار overhand

اگر تازه کار طراحی را شروع کرده اید و به نوعی تازه کار هستید و هیچ ابزار مناسبی را برای یادگیری و انجام فعالیت های خود پیدا نکرده اید، ما به شما این ابزار را معرفی می کنیم. Mockplus یک ابزار و اپلیکیشن نمونه سازی اولیه سریع و ساده است. به محض شروع طراحی می توانید فرآیند آن را به صورت ساده شروع کنید، همچنین می توانید ایده های مناسبی را در حین انجام کار اجرا کنید.

به جز موارد پایه مشترک همه ابزار و اپلیکیشن نمونه سازی اولیه این ابزار به شما خلاقیت هدیه می کند. مواردی مانند بررسی مشترک، تعامل اجزا، استفاده مجدد قالب ها و استایل های طراحی واحد.

4. ابزار High Fedelity

اگر شما در کار طراحی خود به اثرات نمایش خیلی اهمیت می دهید و توجه زیادی برای آن قائل می شوید، Justmind بهترین گزینه است. Justmind یک اپلیکیشن نمونه سازی اولیه در سال 2017 است. شما می توانید به اثرات تعاملی مورد نیاز خود بدون برنامه نویسی در فرآیند طراحی دست پیدا کنید. همچنین می توانید پیش نویس های تعاملی را داخل موبایل خود برای شبیه سازی وارد نمایید. مهمترین خاصیت و ویژگی آن، استایل خیلی مدرن این اپلیکیشن نمونه سازی اولیه است.