21 قالب وردپرس قدرتمند در سال 2017

21 قالب وردپرس که طراحان سایت می توانند بسته به نوع کسب و کار استفاده کنند. این 21 قالب وردپرس در این مقاله آموزشی معرفی شده اند.

قالب وردپرس

قالب های وردپرس زیادی وجود دارد که طراحان سایت می توانند از آن ها نسبت به نوع کسب وکار و هدف خود استفاده کنند. همانطور که می دانید، قالب وردپرس، یکی از قوی ترین قالبها برای افرادی است که قصد بلاگ نویسی دارند. در این مقاله آموزشی، قصد داریم که 21 قالب وردپرس قدرتمند برای بلاگ نویسی معرفی کنیم. پس با سایت کار باشید.

21 قالب وردپرس قدرتمند

1. SaladMag

یک قالب وردپرس رسپانسیو( واکنش گرا) و با طراحی عالی است. از مزیت های اصلی این قالب وردپرس، دارای سیستم ایجاد کننده بلاگ به صورت کشیدن و رهاکردن و سیستم نقد و بررسی است.

2. GoBlog

یک قالب وردپرس زیبا است که از هشت فرمت پست گذاری پشتیبانی می کند: استاندارد، لینک، گالری، بازگویی، عکس، صدا و حالت پایه (Statue) . استفاده از پست های با نوع ویدئو و صدا راحت تر از بقیه است چونکه جایگذاری های فایلهای ویدئویی و صوتی راحت تر است بقیه نوع فرمت ها می باشد.

3. Practico

یک قالب حرفه ای که بلاگ نویس ها حتما آن دوست خواهند داشت.  ویژگی های اصلی این قالب انعطاف پذیری و قابلیت سفارشی سازی آن است که امکان استفاده به صورت خودکار را برای بلاگ نویسان مهیا می کند. همچنین دارای سه لایه، 23 ویجت، بیش از 30 شورتکد و نه فرمت پستی است.

4. Magma

این قالب وردپرس باعث می شود که بتوانید قالب های خود را کاملا قابل خوانا و تمیز برای هر کاربری تولید کنید. این قالب مجموعه ای از فونت ها، شورتکدها، ویجت را دارا می باشد که دست طراح را در طراحی سایت رسپانسیو کاملا باز می گذارد.

5. Argon

برای عکاسانی که قصد دارند در کنار عکس های خود از متن استفاده کنند، این قالب می تواند بهترین انتخاب برای آن ها باشد.

6. SevenMag

یک قالب وردپرس که از خاصیت طراحی فلت برای تولید آن استفاده شده است.  این قالب برای افرادی که عاشق بازی هستند و منتقدان کاملا مفید است و به آن ها امکان ایجاد صفحات متناسب با کارشان را می دهد.

7. RT

یک قالب وردپرس قدرتمند است که با ابزارهای CMS ایجاد شده است. قالب RT، این امکان را به وبلاگ نویسان می دهد که بلاگ های خود را به صورت پولی در بیاورند. خصوصیاتی که در این قالب پشتیبانی می شود شامل شورتکدها، سایدبار و رعایت اصول سئوسایت در آن می باشند.

8. ProStore

یک قالب ورپرس حرفه ای و کاربرپسند است که به شما این امکان را فراهم می آورد تا پیام و مطالب خود را به صورت زیبا و حرفه ای نمایش دهید.

9. Mayde

یک قالب وردپرس ساده است و به خاطر سادگی دارد، باعث جلب توجه کاربر به محتوای اصلی می گردد. خصوصیات اصلی این قالب، طراحی رسپانسیو، آیکن شبکه های اجتماعی، Ajax، رنگ های سفارشی سازی، عکس هایی پس زمینه و غیره می باشد.

10. Astro

یک قالب بلاگ نویسی قدرتمند است که بر روی محتوا تاکید و تمرکز می کند.

11. Worldnews

یک قالب وردپرس قدرتمند است که کاربر می تواند برروی هر مورد و المانی که میخواهد، تمرکز نماید. برای طراحی این قالب وردپرس، از بوت استرپ استفاده شده است.

12. Warta

یک قالب وردپرس است که برای وب سایت های مجله بهترین گزینه می باشد. این قالب دارای 4 استایل، 369 آیکن و بخش اختصاصی نمایش مقاله است.

13. iCook

یک قالب وردپرس زیبا مخصوص آشپز و رستوران دارها می باشد که یک حس گشنگی به خوانندگان شما القا می کند. لایه رسپانسیو، گالری نمونه غذاها و غیره از خصوصیات از خصوصیات متمایز این قالب وردپرس می باشد.

14. Simple Life

یک قالب وردپرس کاملا ساده و البته کاملا حرفه ای و قدرتمند است. استفاده از لایه های ساده و رنگ های متضاد اما به صورت حرفه ای، باعث می شود که خوانندگان شما، مطالب را به راحتی بخوانند.

15. Fabulous

از نامی که برروی این قالب گذاشته است، به راحتی می توان متوجه اصل این قالب وردپرس بشویم. این یک قالب وردپرس کاملا حرفه ای است که مناسب استفاده طراحان، عکاسان و بلاگ نویسان است. ویژگی های این قالب شامل قرار دادن لوگوی سفارشی، انتخاب رنگ به صورت نامحدود، شماره گذاری و غیره است.

16. Cape Town

یک قالب وردپرس قدرتمند است که حتما آن را دوست خواهید داشت. ویژگی های آن داشتن لایه های رسپانسیو، قالب عرض کامل، باکس CSS سفارشی، فرم های تماس و غیره است.

17. TDPravda

یک قالب وردپرس رسپانسیو که برای وب سایت های تجاری استفاده می شود.

18. Persefone

یک قالب وردپرس حرفه ای که پیکربندی طراحی را آسان می کند. یک قالب ساده است که می توانید هشت فرمت را به دلخواه به متن اضافه کنید.

19. Udita

یک قالب بلاگ نویسی برای وردپرس است. پلاگین های اسلاید، ترنزیشن و انیمیشن حرفه ای باعث تمایز این قالب وردپرس با بقیه شده است.

20. Feather Clean

یک قالب ساده و بی آلایش برای وبلاگ نویسان است. کاربر می تواند خصوصیاتی مانند پس زمینه را به صورت سفارشی دربیاورد و پست های خود را نیز شماره گذاری نماید.

21. Entrance

یک قالب وردپرس کاملا حرفه ای و مفید برای بلاگ نویسان، روزنامه نگاران و سایت های انتشاراتی می باشد. لایه های متعدد، ویجت های سفارشی و غیره از خصوصیات این قالب وردپرس است.